Johanna Elvira Kristina Gustafson

Hej!

Kategori: Allmänt

hejhej!
Hur skönt ska det inte bli med ett nytt år? Förutom all träning och min resa som vart så har detta år mest bara vart skit!
 
Förkyld är jag nu dessutom så ingen träning vilket gör mig deppig och tråkig! Visst jag har gått ner 24 kg men det är på långa vägar inte tillräckligt och som jag sagt förr, jag längtar så otroligt tills jag börjar bli "klar". 30 kg är mitt mål tills jag fyller år. Jag har i mitt huvud föreställt mig att jag kommer ha en snygg klänning och känna mig nöjd då, vilket jag inser att jag inte alls kommer vara. När jag gått ner 30 kg har jag 10 kg kvar.. JO jag är nöjd och jag ska känna mig stolt och bla bla bla, ni fattar inte ;) Haha!
 
 
Det har snart gått ett år.. Kämpat varje vecka. Önskar bara att jag SÅG mer resultat på ett helt år. Men ge upp kommer jag självklart inte göra, det får ta sin tid och jag kommer inte söka mig till någon genväg som någon sopp-diet ;) Det tar den tid det tar men jag vill vara framme ;)
 
Svårt att förklara det man känner utan att låta missnöjd märker jag. Jag ÄR glad och jag ÄR nöjd, men jag önskar jag utseende mässigt kommit längre. Som jag trott i mitt lilla huvud att jag skulle gjort när jag närmar mig 30 kg. Men jag var som sagt  större än jag inbillade mig att jag var ;) Kan ha med den saken att göra! Så som jag ser ut nu gick jag i princiip runt och trodde att jag såg  ut när jag var som störst. Jag känner inte igen mig själv på de bilderna. Sjukt dää!
 
Imorgon är det begravning för lilla morfar.. ALS är en hemsk sjukdom! Tänk gärna på ALS fonden.
 
Sen blir det fredag och den dagen längtar jag efter ;)
 
På söndag ska vi fira jul med Krobbe :)

Riktiga julafton firas hemma hos pappa med bröderna, farmor och Hugo :) Sen firar vi  med mamma, mormor och moster mfl någon utav de andra dagarna..
 
Jag kommer äta allt jag vill i Jul och hoppas alla ni andra också gör det! Är det någon gång man ska unna sig att äta det man vill så är det nog över Jul ;) Mums!!
 
Mina bästa!
 
Puss vi hörs!

Kommentarer

  • A säger:

    Hoppas din dag var fin trots allt och självklart..julen är till för att gotta sig ;) Ha en trevlig jul Johanna

    Svar: tack :) Detsamma!
    Johanna Gustafson

    2012-12-20 | 20:18:06

Kommentera inlägget här: