Johanna Elvira Kristina Gustafson

Måndag

Kategori: Allmänt

Måndagar gillar jag.. Iallfall när man är frisk och kan träna ;) Jag äter antibiotika igen mit mina kassa njurvägar men jag fick träna ändå. Så idag har jag och mormor gått en promenad, sen har jag cyklat en mil och på kvällen körde gympan igång :) Så idag har jag kört på! Så nu kör vi igen!! Nu kan de inte finnas nå mer sjukdomar som jag kan få haha!!
 
Efter gympan kom Therese på kaffe mys! Goare tjej får man leta efter. :) Imorgon ska jag ta en promenad senare så blir de träning med Therese! Vi bah köör! :)
Märks att det vart nyår, nu sätter alla igång med träning och hälsosammare liv! HOPPAS det går bra för er alla, att ni kommer må lika bra av träning och nyttig mat som jag kommit att gjort :) HEJJA ER!!
 
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: