Johanna Elvira Kristina Gustafson

Måndag

Kategori: Allmänt

Hejhopp!
 
Vart en vända på gymet och körde lite kondition och sen ett styrke pass :) Ni blir det snart gympa.
Jag har inte vägt mig än.. Haha nervös som attan tror jag drar mig lite för det ;)  MEN jag SKA väga mig den här veckan.. Jag mäter mig men ser ingen skillnad så det känns lite tufft.. Med tanke på att jag tränar så mycket som jag gör och tycker själv att jag är duktig med kosten känns det tufft. Kan knappast träna MER än jag gör, men kanske mer intensivt, mer kan man väl alltid göra.. Eller? ;)
 
 
Men jag ska inte säga något förens jag vägt mig nu..
 
Och dessa benhinnor sen, jag vill springa mer men jag kan verkligen inte det. Får så himla ont!!! Helt värdelöst är det verkligen, jag vill träna upp kondiotionen mer, men de blir genom promenader och cykling det.. SUCK!
 
I helgen ska jag nog göra det jobbigaste och roligaste hitills på min lilla resa, tack vara kusinerna Elin och Sara ;) Ska på The Nike blast!! Hur mycket jag kommer att orka utav det, det återstår att se ;) Det är ett träningskonvent i globen. Med en maaassa träningspass och föreläsningar! Åker dit med Sara och Frida, Elin kunde inte gå så jag fick hennes biljett. Ska försöka att ta massa bilder, kommer vara så sjukt häftigt!! :D
 
Nu blir de gympa! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: