Johanna Elvira Kristina Gustafson

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Pust! Helt slut tjej här! Ligger mätt och belåten i sängen och planerar helgen.. ;)
 
Idag har jag och Gustav vart i ludvika och städat morfars lägenhet, så snart är den uppe för försäljning! Hälsade på Joel som var och jobbade lite utanför Ludvika på vägen hem! :)
Väl hemma så var det bara att svira om för lite zumba med Karin! Träffade på Pilla där också :)
 
 
Jag och Karin planerar att köra hårdträning i helgen, så lär väl till att dokumentera det och visa lite ;) Får se vad vi hittar på för något skojj! Hård träning och god nyttig mat!
 
Imorgon blir det promenix med mormor och sen intensiv gympa på kvällen! :) Känns så SKÖNT att köra på nu!
Min dröm om att vara smal och fin på min födelsedag, ett år sen jag började med allt, kanske inte kommer att förverkligas helt. Men jag ska banne mig kämpa på och nöja mig med att komma så långt som jag hinner tills dess!
 
Det blir förmodligen kryssning med massa goingar den 23 för att fira, så då ska jag köpa mig en snygg klänning och vara mitt snyggaste jag ;) En liten sporre iallfall. Fira att man blir 25 och fira att man gått ner X antal kg :)
 
Tänkte väga mig inte denna Fredag men nästa.. Suck, jag lär nog ha gått upp under julen med all mat och i och med att jag vart sjuk och inte kunde träna.. ;) Så jag förväntar mig inte något speciellt resultat, mer än att det gärna kan få stå ett liiiitet minus till sen de 24 kg ;)
 
 
LÄNGTAR!! ;)
 
Puss å gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: