Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Och mina lock har släppt för öronen! :D haha! Promenad med mormor på fm gjorde susen, nu får det vara bra med den här rackarns förkylningen! Men törs inte köra på riktigt än, kroppen är verkligen helt slut, så lite vila till sen jävlarns ska jag snöra på mig nya skorna och pulsklockan :D Längtar som en tok!
 
 
Fattar ni!? Jag har gått ner 2 tredjeedelar utav mitt stora hela mål, de är stört de! Sönkt mitt BMI med 10 enheter, så nu är jag "bara" överviktig haha! 6 kg till sen ä jag normal enligt BMI. :) 3.5 kg kvar tills 30 kg är borta på denna kropp. Börjar kännas ganskaa bra nu :D Sååå 13.5 kg kvar bara :D WIII!!!
 
Bara och bara.. Kommer få slita hårt för det men varje period har ju sin charm, learn to love it!
 
Lägenheten är städad  och solen skiner. Känner mig ganska glad faktiskt ;)
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: