Johanna Elvira Kristina Gustafson

Söndag!

Kategori: Allmänt

Jaha ni.. Det vart ingen vilodag denna vecka men ändå känner jag mig utvilad och stark :)
Promenad i KYLAN med mormor på förmiddagen och gympa med Karin på kvällen! Håller på att göra Karin till träningsnarkoman också, funkar fin fint ;) Hehe!
 
 
Var och såg "Gangster squad" med pappa och Viktor, faktiskt väldigt bra film trots det galna skjutandet! Sean Penn är verkligen en grym skådis :)
 
Imorgon är det möte med arbetsförmedlingen, hoppas på att få rätsida på framtiden :)
 
Jani, och nu undrar ni så klart : hur mycket har hon gått ner nu då? hahaha.. Och jag vet inte :P Ingen aaaaning! Tänkte väga mig i slutet av den här veckan men siddu de går ju inte eftersom mamma ska på minisemester :P Så VI får vänta... Nyfiken är jag men samtidigt gör det inte så mycket, för då lär väl ändå minuset hinna bli bättre om det ska finnas någon rättvisa ;) Så.. Jag meddelar så fort jag vet ;)
 
Puss heeej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: