Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag

Kategori: Allmänt

Igår så vart det en promenad och på kvällen ett step pass på MT´s. MEN nu har jag faktiskt skrivit in mig på ett gym, äntligen! Ekonomin fick styra och det vart Work it 24/7 :) Det blir nog bra det!
 
 
Idag har jag tagit en promenad i halkan, så klart ;) Sen blir det intensiv gympa ikväll, det får räcka :)
Tankarna som snurrar i mitt huvud när jag tränar eller motionerar nu är precis som vanligt, hur  mycket jag längtar tills jag når mina mål. Går inte att förklara hur mycket jag längtar! Att nöja sig kommer liksom inte ske.. Det är därför jag tränar på som en toka ;)
 
Tänkte skriva lite mått som minskat under vägen :)
 
Överarm : -5.5 cm
Lår: -13.5 cm
Vad: -6.5 cm
Mage : -24 cm
Midja: -17.5 cm
 
 
Merameramera... ;) Och jag vet när jag ska sluta jaga cm, jag  har mina hälsosamma mål så oroa er inte för de ni ;)
 
PUSS

Kommentarer

  • sanna säger:

    hej tjejen. kikar in på din blogg titt som tätt, och blir alltid lika glad.du verkar så harmonisk och du verkar ha hittat ditt sätt. ett sunt sätt. riktigt kul att läsa, och se dina foton. du är jätteduktig. kramar.

    Svar: Hejsan :) Vad roligt att höra!! Tack så jätte mycket! Kram
    Johanna Gustafson

    2013-01-18 | 14:35:02
    Bloggadress: http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: