Johanna Elvira Kristina Gustafson

åååååh

Kategori: Allmänt

Jag kan inte med ord beskriva hur bra jag sovit inatt i min renbäddade underbara säng :D Haha som en stock, minns inte när de var senast :P Somnade med tvn på och slog av den vid sissodär 10 i morse! Ätit frukost/lunch som bestod utav äggröra och makrill :)

Ska snart gå ut på promenad, men ska prata lite srunt med Karro först!! Längesen nu, men såna är vi. Vi kan låta bli att höras på ett bra tag men vi har ändå varandra nära :) Hon är som ett lyckopiller för mig ;)

Tänkte nog gå ner mot kanotleden idag. Lär byta rutt lite så man inte tröttnar :P Håll en tumma för att benhinnan e snäll idag!

Sen tänkte jag även tala om att jag är så glad jag har Pilla :) Vi har verkligen känt varandra hela livet! <3

Jag har så många goa vänner!! Den där Sofia går inte av för hackor heller ;) Eller den där Jessika, undrar om hon gått under jorden förresten, var ett bra tag sen vi pratade nu för att vara vi!! :love:

Ja och sen är de då massa fler också :)

Nää nu ska jag börja klä på mig tränings kläderna :) Imorgon tror jag de blir vägning igen ;) Spännande...

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: