Johanna Elvira Kristina Gustafson

det tar tid..

Kategori: Allmänt

Jag sitter hela tiden och övertalar mig själv om att det ska ta tid att gå ner i vikt. Om man gör det på "rätt sätt". Vilket jag gör. Inga genvägar bara hårt slit och jävlarenamma :P Visst lockas jag utav att prova någon diet eller dra in på något mål mat och blabla.. Men då kommer det vara så mycket svårare att behålla vikten sen. Och det handlar inte om att jag håller på att banta, jag ändrar min livsstil! :) Så visst, jag kan bli avundsjuk på dem som dricker soppor och går ner typ 3 kg i veckan, men jag vet att jag kommer kunna behålla min vikt lättare i slutändan.

Jag har vart överviktig i 24 år. Nästkommande 50 åren ska jag vara smal, inte mer än rättvist. ;)
Hard work work! MEN när jag då tackar nej till att äta pizza eller att jag vill planera de få gånger jag nu kommer dricka och festa, det är ju enbart för att jag tänker på mig själv. Kalla mig ego men det är isåfall den jag kommer vara i fortsättningen. Jag satsar för första gången i mitt liv på mig själv. Och jag mår underbart, även om jag gnäller som fan när det gör ont, har träningsvärk eller är sugen på MASSA goda saker haha :P

Så jag hoppas ni står ut med mig älskade familj och vänner! ;)
Det känns lite som att det är nu MITT liv är på gång att starta, allt annat som vart jobbigt kommer att lösa sig efter den här hårda men underbara vägen. <3

De som finns och stöttar mig nu, det är er jag har att tacka sen. I need U! <3



PUSS och tack ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: