Johanna Elvira Kristina Gustafson

Eftermiddag

Kategori: Allmänt

Efter promenaden med Petra så ringde pappa som hade fixat ett släp. Så har burit ner min soffa plus två fotöljer. Skjutsat det ut till pappa och sen skulle vi upp med min nya soffa... haha vilket INTE var det enklaste. Ringde Gustav eftersom jag var för klen :P Men den gick ju så klart inte in genom alla dörrar :P haha herregud.. Så pappa kom på den smarta iden att ta upp den genom fönstret, så Viktor fick komma också, och ja de gick ju :P Haha! Och snyggt vart de :D

De bästa killarna jag vet <3

Sen efter det så hörde Karin av sig och ville ta en promenad, men jag var tvungen att vila lite först! Sen kom Sofia förbi på kaffe och efter det kom Karin. Micke kom förbi med keso och turkisk yoghurt åt mig, sååå himla snällt!! Sen åkte sofia till jobbet och jag och Karin gick en vända på 45 min ca. Nu skakar min kropp och är helt utmattad. Käkat nyss så de lägger sig nog snart!

Nu ska jag kika BB sen sova!! Imorgon är de vägning.. Spännande.. ;)

PUSS

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Jag håller tummarna!! Messa och berätta! Puss

    2012-04-19 | 23:23:24
  • Johanna säger:

    Tack gör gärna de!!! De ska jag göra!! PUSS

    2012-04-19 | 23:49:52

Kommentera inlägget här: