Johanna Elvira Kristina Gustafson

Eftermiddag

Kategori: Allmänt

Kom hem efter promenad och kaffe med mormor och satte igång tvätt, städ och disk :) De gick bra de, sen tvinga jag hit Sofia att dricka kaffe med mig :P Julia ritade en fin teckning åt mig som sitter på kylskåpet :) Sen lagades det mat. Köttfärs med lök, paprika, morötter, purjo och mathavre. Nyttigt och GOTT!

Sen frågade mamma om jag redan hade motionerat idag eller om jag ville följa med ut på promenix, sååå på med skorna igen ( hade inte ens bytt om från träningskläder så :P ) och ut gick vi. Eller ja till och med sprang :P Vi joggade lite i etapper också faktiskt, och jag kunde både andas och prata samtidigt hahaha!! På vägen hem vart det inte nå roligt väder alls :( Stora snöflingor som gjorde oss blinda och blöta :P
Men en timme till vart det :D Prick 61 min!

Så nu känner jag mig NÖJD :D

Lite öm i kroppen är jag nu :P

Nu är jag duschad och ska inte resa mig i onödan från sängen ;)

Hörs! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: