Johanna Elvira Kristina Gustafson

:)

Kategori: Allmänt

Vart och solat nu och de var skööönt kan jag meddela!
Handlade lite tills ikväll också, de får bli kyckling med massa grönsaker och light kokosmjölk :) Mumma!
Sitter här med min powerking och hoppas på att den aldrig ska ta slut :P
Vet inte om jag orkar med någon mer promenad idag heller :P Får se om någon hör av sig och tvingar ut mig eller om de blir att ta det lungt resten av kvällen.. haha skönt att lägga över de ansvaret på någon annan som inte ens vet om de ;) Moaha! Imorgon blir det till att jogga igen iallfall, lite kuligare de känner jag :)

Mmmh näää se klart avsnittet av Alcatraz och se vad som händer resten av kvällen helt enkelt ;)

Seee ya!

Puss

Kommentarer

  • Karin säger:

    Vill de med och gå hela kanotleden i morgon bitti/förmiddag? :)

    2012-04-24 | 22:47:44
    Bloggadress: http://karinmyhr.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Såg inte att du skrivit, men hade bestämt med mormor innan de tyvärr :)

    2012-04-25 | 15:26:53

Kommentera inlägget här: