Johanna Elvira Kristina Gustafson

Förbannad men vid gott mod ;)

Kategori: Allmänt

Exakt så är de haha..

Dagen började med att klockan ringde vid 7. Upp och äta lite frukost och sätta på sig träningskläderna. Promenerade till sjukan, tog 45 min. Satte mig ner och väntade och efter ca 10 min kom de och sa att min läkare inte skulle hinna dit haha :P Jaja men gick till mamma istället.

Jag har ju känt på mig att jag inte skulle gå ner så mycket den här veckan. Påsk mat, dålig sömn och lite sånt skit. Och mycket riktigt. 0.2 kg haha.. Men ändå blir jag förbannad för jag har rört massa på mig och inte ätet EN ENDA godis bit under hela påsken ;) Meeeeen å andra sidan, jag gick ner. Jag gick inte upp. Så nu jäääävlar haha.. Gick hem det fortaste mina ben bar, och det tog bara 30 min tillbaka. Har ökat på mina övningar nu och gjort situps så jag vill kräkas :P Nästa vecka då ni.. HAHA!! Mer taggad än någonsin ( igen ).

DÖD!

Nu ska jag få ner pulsen lite och senare dejta SOOOOFIIIAA lite <3

Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: