Johanna Elvira Kristina Gustafson

Fredag :)

Kategori: Allmänt

Vaknade i bra tid och mötte upp Gustav för promenad mot mammas jobb.. Om ni träffat min bror vet nu att han är liiiite längre än mig ;) Vilket resulterade i att på hemvägen så sprang han ifrån mig haha!! Orkade inte med mitt tempo haha!

Men vågen visade iallafall -0.6 kg. Vilket känns helt okej, jag trodde ju att det skulle bli en "sämre" vecka så jag är helt nöjd med lite mer än ett halvkilo :) ( även om jag egentligen skulle vart mer "nöjd" med typ 4 kg ;) ) haha!

Duschad och klar för dagen.. Vad som nu sker :P Hehe.. tvätta borde jag göra.. Träningskläder kanske, för min vad är inte snäll med mig så de lutar åt att de blir vilodag imorgon :( BLÄÄÄÄ!! Vi får se ;P

Var ner på systemet med Gurra också, jag köpte EN light öl :D hahaha utifaaaaaall :)

Hörs sen!! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: