Johanna Elvira Kristina Gustafson

Hej soliga Tisdag

Kategori: Allmänt

Ja ni, hunnit dricka kaffe med en viss Sofia som kom och väckte mig ur min skönhets sömn.. Ser VERKLIGEN ut som om jag kunde behövt en hel del mer, vart faaaaaaaaaaan kommer alla finnar som ploppat upp i mitt ansikte ifrån??? :O Jag har blivit 13 år igen, hejhej :D Haha...

Fia var stöddig så jag skvätte lite vatten på hennes fina sminkade ansikte.. Hon vart sur.. HIHI!!!

Solen skiner men jag är så öm i kroppen att motivationen till att gå ut på promenad ändå inte infinner sig.. Meeen jag måste. Kommer se ut som en gammal tant när jag väl går ut haha, så ont överallt :P

Nej men vila liiiite innan jag ska tvinga ut mig själv.. Inget sällskap idag så får piska på själv! Jag återkommer om hur de gick.. ;) haha!!

puss

Kommentarer

  • sofia säger:

    HAHAHAHAH

    2012-04-04 | 07:06:43

Kommentera inlägget här: