Johanna Elvira Kristina Gustafson

Hejåhå

Kategori: Allmänt

Jag gick ut en timme till.. Den timmen var tung men nu efteråt känns de himla skönt!! Druckit kaffe och ätit hårdsmörgås med ett soduku som sällskap! :) Även hunnit med att bädda rent i sängen så nu längtar jag tills efter duschen då jag får krypa ner :)

Mormor ringde och frågade om jag ville med på kusinens musikal som var idag men jag har inte alls vart på nå bra humör idag och orkade verkligen inte med massa folk.. Så jag fick säga nej och tog som sagt en promenad istället. Tror den gjorde mig bättre :)

Ååh snart är de påsk och då kommer Evelina, Hampus och Thelma hem!!! Längtar som bara den efter dem!!! Synd att inte Magnus och Yvonne kommer hem något :( Men jag lär ta tummen ur och åka och hälsa på dem snart :)

Nä om man ska trippa in i duschen så man får göra kväller någon gång ;P

Puss på er!!

Kommentarer

  • Evelina säger:

    JÄKLAR vad duktig du är Hanna! Håll i nu så kommer du bli snyggast i stan!



    Kramar från moster

    Längtar efter dig också!

    2012-04-04 | 09:52:45
  • Johanna säger:

    Taaaack moster!!! Hålla i kommer jag göra iallafall ;)



    <3

    2012-04-04 | 12:18:36

Kommentera inlägget här: