Johanna Elvira Kristina Gustafson

Herregud..

Kategori: Allmänt

Började nyss gråta lite och längtar ännu mer.. Fick syn på en människa som gjort en helt sjuuukt resa! Blev sååååå glad för hennes skull och samtidigt längtar jag ännu mer och vill att tiden ska gå fortare! HERREGUD!! Såååå jävla bra jobbat! vart tvungen att skriva ett mail till henne, vet inte alls vem det är men jag är så sjukt imponerad! Håll en tumme eller allt ni har för att det går lika för mig! Även fast det inte är så mycket jag vill tappa, då är de inte så mycket kvar av mig :P

60 kg har hon tappat, kan ni förstå vilket jobb det ligger bakom detta? På ETT år?! Gah lagomt inspirerad jag vart!!!

Hoppas det är okej att jag lånat bilden från FB!

Det här gav iallfall mig styrkan att gå ut i det här tråkiga vädret!!!! <3

Puss

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: