Johanna Elvira Kristina Gustafson

Igår :P

Kategori: Allmänt

Igår vart de ingen uppdatering alls :P Meen jag och mormor var iallfall ut och gick/sprang en långis! :) Sen vart de kaffe och mormor nybakta grötbröd! SÅÅÅÅ gott!! Sen fyllde min tjej år igår :D Så GRATTIS till 27 åringen ;)

Bilden är från sommaren när vi lärde känna varandra ordentligt ;) haha! Den sommaren var ROOOOLIG!

Idag så är det en seeeeg dag! När jag väl fått på mig träningskläderna och gick ut så gick jag förbi mormor och skulle bara kika in och se om hon skulle med. Slutade med kaffe och sen var hon så gullig så hon körde förbi mig till lidl och ÖB så jag fick handla lite, så nu är jag hemma igen! Haha det har börjat regna och ingen promenad har jag gått. Braaa va?? :P haha!! Ska rycka upp mig snart och gå ut i regnet dåååå... SUCK!!

Försöker få med en flyttande Sofia och sola också, de går sådär vill jag säga ;) haha!

Puss och vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: