Johanna Elvira Kristina Gustafson

Inte som planerat

Kategori: Allmänt

Nää jag skulle ju både promenera mera och besöka mamma.. Jag somnade på soffan och sen är mitt humör och min energi som bortblåst.. Så nu går jag runt här hemma och tjurar istället för jag orkar inte träffa mamma eller promenera :P Det är NU jag trivs bäst ensam.. Gah.. Äter en hårdsmörgås med dill-kaviar och tjurar lite mer för jag är så förbannat choklad sugen.. Bitterbitterbitter..

Hela den här dagen har vart lite konstig.. Lika bra jag är ensam haha! Åååååh vad jag vill att de ska vara imorgon och jag ska ställa mig på mammas våg och vipps så har jag gått ner typ 20 kg...? Är de SÅ mycket begärt..? Haha nej då, men 1 kg till iallfall kan de väl få stå..

Hittade nyss en sån himla mysig blogg med massa goda recept.. Jag stängde ner och gick och tog fram min hårdmacka och tjurade lite till.. Till och med gulliga små bloggar kan få mig tjurig.. Haha jag är MAT sugen och godis sugen! De är då en evig kamp med samvetet de här!! Men än så länge tycker jag att jag skött mig exemplariskt ;) Fråga mig efter helgen som sagt så får vi se vad jag svarar då ;) Hehe..

Näääää nu ska jag tjura lite till så har inte tid att sitta här!!!
Puss för tusan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: