Johanna Elvira Kristina Gustafson

Jorå

Kategori: Allmänt

de gick bra att släpa sig ut idag med. Ganska skönt ute om man har klätt sig rätt. Det blåste lite och var lite små kyligt men ändå skönt i solen :) 80 min gick jag idag. I 45 min hade jag otroligt ont i högra benhinnan men släpade mig igenom med mycket jävla vilja :P Sen släppte det som de brukar och fy satan vad skönt det var då! Idag kände jag mig stark faktiskt och de var därför de vart en sissådär 20 min längre.

Nu lär jag ta och äta lite och sen ta en dusch.. Jag matchar min t-shirt, helt rosa och fin haha :P

Sen har jag inga större planer faktiskt.. Kanske ska försöka ta de lungt och ha lite egentid. Men jag vill verkligen sola också.. GAH då kasnke mina finnar försvinner.. Tål att funderas på ;)



Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: