Johanna Elvira Kristina Gustafson

Lördag

Kategori: Allmänt

Lördagen var faktiskt toppen!!

Först gick jag och Pilla en promenad på över en timme, i Sonnbo :)
Älskade hemtrakter! Viiiilken nostalgi tripp!! Underbara minnen och mindre underbara minnen. Träffade Lena som jag inte träffat på jäääätte länge! Kändes varmt i hjärtat!

Sen skjutsade Pilla hem mig och jag strök några skjortor åt Gustav som han lämnat utanför min dörr ;) Haha! Vad gör man inte för sina bröder? Åt lite mellis och bytte om för att gå till mamma :)

Gud vilken underbar kvälls sol det var!! Mamma kom och mötte mig och sen satte vi oss på mammas balkong och drack kaffe och pratade lite. Sen lagades det mat! Lammkorv, potatis och grönsaker i ugn och sen ajvar till det! Guuud så gott! Sen kikade vi film och bara myste!

Jag kom hem med tränings strumpor, nagelack och en BUFF :D Tack mamma!! Nu slipper jag få ont i öronen och slipper svettas under mitt tjocka pannband :D Yaaay!!

 

Imorgon blir de långprommis med mammii! <3 Som sagt. jag tycker om att ha mamma nära!

Puss och godnatt alla söta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: