Johanna Elvira Kristina Gustafson

Måndag..

Kategori: Allmänt

Jahapp.. Ja jag kunde inte sova inatt, dryga krångel känslor. Men så är det. Så gick inte upp kl 09 och promenerde med mormor. Jag sov lite längre och gick ut själv, en timme. Jag joggade och gick, måste ju verkligen få upp kondisen så jag klarar av tjejmilen. För någon som aldrig sprungit förut kan jag meddela att springa en mil känns rätt stört.. Men de går säkert.. Säger dom.. haha!

Nu har jag duschat och ätit lunch ( Keso med stekt lax och purjolök ). Börjar fundera om jag ska ta mig ut på en till vända, vilket jag säkert kommer göra.. Dock krampar min rumpa idag efter gårdagens backar och dagens övningar.. Haha men de får gå ändå!

Imorgon ska jag och prata, längtar! :) Sen lär jag lämna in lite papper och sånt.

Jag är chokladsugen igen.. Hatart! Men de är klart jag klarar att stå emot ;) Gör du?
Puss vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: