Johanna Elvira Kristina Gustafson

Matdags

Kategori: Allmänt

Fick bjuda min bror på lite mat idag, Viktor alltså :) De vart hemmagjort potatis mos med en slags köttfärs sås, det gick hem tror jag ;)

Vädret vart sämre igen ser jag. Men det är nästan så jag e sugen på en till promenad.. Eller jag är nog för trött.. Tror jag.. :P

 

Haha ja visst ja.. Man kan väl säga att jag gått en del då mina tjocka tränings-strumpor har gått sönder på två olika ställen :P Måste köpa nya när jag får pengar igen :) Och ett par till tränings byxor, en keps och ett sånt där pannband som man kan göra en mössa av... Bäst på att förklara ;)

Nästa månad ska jag inte dricka någon alkohol alls! Hade jag tänkt, men då får jag väl skäll av sofia ;) Så vi får se hur tråkig jag ska vara men min ambition är iallfall den.. ;)

Vägning på fredag, men tror INTE att det har blivit ett helt kg den här veckan med påskmiddag och dålig sömn.. Men man kan alltid hoppas, för rört mig har jag ju :)

Kika lite på TV nu och sen SOVA!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: