Johanna Elvira Kristina Gustafson

Påskafton

Kategori: Allmänt

Viiilken dag :) Började med att gå en timme så klart, men i efterhand så skulle jag tamigtusan ha gått minst två timmar :P Haha känns som om att vi ätit precis hela dagen! Och då har jag ändå inte ätit nå godis eller chips alls ;) Haha!

En del utav allt gott som dukades upp :)

Åh är helt slut, men dagen har vart toppen! Har flirtat med Thelma hela dagen och fått spendera tid med min älskade moster!! Och såklart alla andra underbara i min BÄSTA familj!!

Hampus, Viktor och Gustav drog ut på en springtur dom efter maten under tiden som vi åt efterätt! Hurtiga som få ;)

Har suttit tills nu och skrattat åt väldigt LÅGA skämt hahaha!! Herregud, ÄLSKAR vår familj!

Just nu är jag väldigt nöjd men känner mig TJOCK och mätt som bara den!! Imorgon blir det promenera innan det blir kvälls middag hos mammsen! Så Evelina och Hampus får se så fint mamma fått :) Men precis nu tänker jag släcka och sooooova!! Håll en tumme att jag får sova bra nu, har sovit dåligt i två nätter så orkar inte med en natt till!

Puss och kram




Kommentarer

  • sofia säger:

    Hoppas du haft en underbar påsk hjärtat =) en deeejt snart tror jag minnsann :D miss you!

    2012-04-08 | 02:10:52
  • Johanna säger:

    Tack detsamma gumman min! Absolut!!! Saknar dig med! PUSS <3

    2012-04-08 | 22:07:48

Kommentera inlägget här: