Johanna Elvira Kristina Gustafson

Skärtorsdag

Kategori: Allmänt

Nu ligger jag och är mätt och nöjd iallfall. Kyckling med grönsaker och light kokosmjölk!! MUUUMS!! Sofia åkte till borlänge hon och dricker vin den rakkarn.. Hade velat vart med men vill inte dricka nu på ett tag!

Gick som sagt ner 1.1 kg den här veckan och de får jag vara nöjd med! :) Kom till och med i ett par jeans jag inte kunnat ha på lääääänge. Kom i alltså, haha sen att dom sitter väldigt tight, de är en annan sak :P Men de får gärna börja synas lite mer nu :) Skulle de vara så att jag inte gått ner något någon vecka eller till och med gått upp så kommer jag verkligen inte ge upp. Men jag känner att jag sliter verkligen och vill se resultat därefter ;) Därför jag kan låta lite bitter och missnöjd ibland :P Hehe men de är jag inte, jag är JÄTTE glad. :)

Imorgon låter de som om jag ska rulla köttbullar inför helgen :P De tar ett tag de till ca 14 pers!

Puss och ha en trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: