Johanna Elvira Kristina Gustafson

Söndag

Kategori: Allmänt

Gud vad jag sov länge idag, vaknade av att mamma ringde och väckte mig 11.30 :P Slängde i mig lite frukost och satte på mig träningskläderna. Mamma kom och hämtade mig sen åkte vi mot rembo. Vi gick mysiga BACKIGA stigar :P Sen kommer vi till en meeega lång mödarbacke.. Mamma drog med mig ända ner och sen bar det av upp. Jag kan säga att det var det jobbigaste jag gjort på lääääänge, mina ben är inte riktigt sig själv ännu :P Haha! Hon tyckte vi skulle ta den eeeen gång till när jag stod där uppe och flåsade som en flodhäst, men då sa jag ifrån hahaha! En annan gång lilla mamma ;) 75 min vart det i skogen!

Nu ska jag äta en banan och komma ner i varv innan dusch och ännu senare blir det middag hos mamma med mormor, lennarth och Gustav :) Viktor den stackarn får inte vara med eftersom han har vart magsjuk :(

Hörs sen gullepluttar ;)
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: