Johanna Elvira Kristina Gustafson

Söndag/måndag

Kategori: Allmänt

Igår så hade jag och Jessika bestämt att vi skulle umgås lite :) Så sagt och gjort, jag gick och mötte henne och Heylee så tog vi oss en långpromenad. Sen gick vi hem till mig och drack kaffe och åt lunch, satt och snacka en maaassa som bara vi kan ;) Sen hörde Karin av sig om att hon var sugen på en promenad mot eftermiddagen så vi hakade på där också :) Jessika fick mina gamla gå-skor så hon slapp motionera i uggs ;)

Idag vaknade jag utvilad, åt min frukost och gick ut på en promenad. Tänkte att jag skulle jogga en del också och det gick kanon! Lite ont men de gick absolut bra, så NU har jag joggat de längsta jag gjort innan hahaha.. ;) Har ju inget att mäta med men jag känner mig väldigt nöjd. Tjejmilen känns inte som något helt omöjligt längre ;) bara lite.. Haha!!

Får se vad som sker sen, men jag tror jag och Viktor bestämt att vi ska åka och storhandla tillsammans och sen skulle jag behöva hem till honom och fixa lite ny musik :)

Kan jag kan ni bara så ni vet det!

Puss på er ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: