Johanna Elvira Kristina Gustafson

Thelma

Kategori: Allmänt

Igår döptes lilla Thelma i Lidingö kyrka! Så vi åkte väl hemmifrån ca 11 och dopet började 15.45! Jag och mamma sprang på stan på fredags kvällen så jag hittade en tröja och en kofta att ha på mig, sen hade jag ju ett par jeans som jag inte vet när jag kunnat haft tidigare, som jag vipps fick upp över rumpan och knäppa var inga problem ;P woooho!

Mmm igår de var då min onyttigaste dag på länge, men mamma sa att jag fiiiick ;) Först stannade i Enköping på vägen dit och åt hamburgare, visserligen delade jag och mamma på en pommes och åt bönsallad till, meen ändå!

Vi hämtade upp Magnus och Yvonne innan också, haha de är spännande att köra inne i sthlm så centralt tycker mamma ;) Jag ville mest blunda jag, inte för att mamma körde dåligt utan för alla andra puckon!!
Mamma skulle senast vara i kyrkan kl 15 och prick 15 var vi där :P Mamma är ju gudmor/fadder åt Thelmis så :)
Och när vi stod där så vipps dök Gustav upp också! Han hade ju vart hos Mackan sen dagen innan och vart ut och festat på intersport/spy bar ;) hahaha! Lång historia.. Men iallfall så var han lite sliten tror jag ;)
Väl inne i kyrkan gick allt bra! Thelma var snäll tjej, vi sjöng vackert, prästen var rolig och mamma läste bra :D

Sen vart det fika.. Massor med kakor fanns det men jag nöjde mig med en och en halv ;) Jag fick ju min efterlängtade kladdkaka haha!! MUMS! Sen bar det av hemmåt efter massa prat och skratt! Mmm och sen stannade vi i Enköping IGEN... På Max... Så behöver jag tala om att jag nu ska ut och motionera arslet av mig ( eller på mig, jag vill ju få tränad rumpa :D )

Haha men maaaammaaaa saaaa att jag fick och att de inte var så mycket kcal i det ;) Haha puss på dig mammma!
Men nu är de slut på fuskandet och tillbaka till verkligheten! :) Men så duktig som jag vart att sagt nej till allt onyttigt innan så känns de bra ändå :)

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: