Johanna Elvira Kristina Gustafson

Tisdag it is

Kategori: Allmänt

Började dagen lite tidigare än vanlig, såg att det snöade och tog bussen istället för promenera :P Slött men vafan! Haha!
Var och pratade och skulle sen ta bussen hem.. Haha ja ni.. Fick uppleva en ARG busschaffis :P Inte på mig så klart men någon kille och tjej var han minsann föbannad på och dem på honom. Så bussen vart nog försenad eftersom de var så himla viktigt att kalla varandra för idioter, tjockis, barnrumpor osv :P Hot om anmälan osv osv.. Haha ja vad ska man säga? Man undrar ju vad som hänt innan eftersom killen som han bråkat med inte ens var med på bussen när jag hoppade på utan dök upp i en bil och ställde sig framför bussen! Och tjejen som var med hon var jätte cool, hon pekade finger år busschaffisen ;) hahahah! Pansionärerna på bussen såg lite chockade ut kan man väl säga.. Skönaste kommentaren var

- Jag ska se till att du blir av med jobbet din jävla tjockis!
- Ja men tror du att jag bryr mig jag går snart i pansion din snorvalp! Du är för fan så jävla liten så du lär åka på barnbiljett!!

Haha...

Men iallfall så kom vi till stan tillslut :P In på banken och sen lämna lite papper! Efter det besökte jag Jessika och Heylee <3 De var för länge sen nu!! Bokade in en dejt på söndag då hon inte jobbar!

Hon var så gullig så hon körde hem mig eftersom det snöade, blää.
Väl hemma så tog jag på mig träningskläderna och bagav mig ut på promenad med mormor! Vi joggade dessutom, men var alldeles för hårt underlag för tunga mig så nu har man ont på smalbenet också :P Kuligt värre. Får nog nöja mig med att jogga på mjuuukt underlag tills jag blir lättare :)

Ätit lunch som bestod utav en omelett på två ägg och en hårdmacka. Nu blir de vila så får vi se vad som händer sen!
Puss

Kommentarer

  • Pixie säger:

    Haha bussarna kan vara kul o lite halvskumma att åka med ibland du :P

    2012-04-17 | 15:35:34
    Bloggadress: http://pixiesaga.blogspot.com
  • Johanna säger:

    Haha ja verkligen :P

    2012-04-17 | 17:17:47

Kommentera inlägget här: