Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdagen bara försvann :)

Kategori: Allmänt

Ja tiden har gått fort idag, vart ju som sagt ingen promenad på fm haha! Men jag och Karin åkte och solade och sen simmade vi 1 km, så lite motion vart de iallfall :)

Imorgon ska Gustav gå med mig till mamma :) Vägning är de på g.. Men även fast jag kämpar på, varje dag och inte fuskar så tror jag ändå inte att jag gått ner så mycket den här veckan. Man har det ju verkligen på känn, precis som de två tidigare veckorna. När jag gick ner 0.2 hade jag det på känn och när jag gick ner 1.5 så hade jag även det på känn. Det är olika hela tiden oavsett hur jag motionerar och äter. Men som sagt jag kommer bara fortsätta, för är det så att det kommer en dålig vecka nu igen så vet jag att den bra veckan inte är långt bort ;)

MEN jag skulle lika gärna kunna ha gått ner 1 kg imorgon utan att bli förvånad ;) haha! U never know ;)

Huvudsaken är att jag kommer fortsätta, there is no way back!!!!! :) Tänk om de blir en tia imorgon.. ;) Ojojoj, lika nyfiken varje gång iallfall haha.. :P

Hörs imorgon, jag meddelar hur det gått så klart :)
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: