Johanna Elvira Kristina Gustafson

Ttttorsdag

Kategori: Allmänt

Pappa ringde kl 8.30... Jag svarade inte.. Pappa ringde kl 10.00.. Jag svarade och skällde på han ;) haha!! Finns ingen som är så ivrig som min paappa! Han vet att jag sover kasst men nää då :P Haha! Dom kom upp och kikade på min soffa, eftersom vi nu ska byta, och hade köpt med sig kycklingbaguetter som jag fick tacka nej till. Drack kaffe och snackade lite!

Efter det så snackade jag med Petra och vi bestämde tid för promenix! Blir lika glad varje gång Rasmus kommer ihåg en, trots att hans mor och jag är sämst på att höras! ;) Men är det inte skönt ändå att ha vänner som man inte känner sig skyldig att höra av sig till bara för att man måste utan att det är oklomplicerat? De tycker iallfall jag, eftersom jag är så dålig på att höra av mig och planera... ;) Så 1 h promenad och snack vart de!

Nu ska jag snart besöka mormor tror jag och senare ska det väl bäras soffor :P

Höööörs! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: