Johanna Elvira Kristina Gustafson

wooppsssiii

Kategori: Allmänt

Haha ja jag säger då det. Gårdagen var KUUUL!!
Gick en promenad i blåsten igår och stannade på kaffe hos mormor :) Dom bygger ett altandäck, blir jätte fint!

Sen kom Karin förbi på lite yatzy hehe.. Sen började vi filura på vad vi ville göra på kvällen :P Jag hoppade in i duschen och hon fixade lite middag åt oss. Jag klädde på mig och sminkade mig snabbt som tusan för kl hann ju bli typ 8 innan vi åkte hem till henne, så hon fick fixa sig lite. Efter 21 så traskade vi hem till mamma som hade hennes dietist vänner på besök ;) Så vi satt där och skrattade och hade trevligt, sen tjata vi lite på dem så de följde med för att ta en öl :D

Sagt och gjort så traskade vi ner till trapper allihoopa :D Sååå trevligt!!!








Riktigt skojj hade vi ;)

Vaknade och skrattade i morse, och precis som jag tänkte på det så skrev Karin att hon skrattade åt samma sak ;) Haha Hjalmar du är bäst! Min mamma är en VBM.. En Väl Bevarad Mamma ;) hahahahaha! Vad får du allt ifrån?

Ingen motion idag, så ni vet ;) haha! Ligger där jag ligger och tänker inte förflytta mig :P

Vi hööörs! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: