Johanna Elvira Kristina Gustafson

Då har man fått prova på

Kategori: Allmänt

den här skiten också.. Motgångar suger.. Jag har inte bara stått still i vikt utan dessutom ljög farmors våg och jag står alltså kvar på -17.. Besviken till tusen och lite lätt gråtfärdig så käkar jag lite keso och tänker sen köra ett hårdpass.. Åhh det finns verkligen ingen rättvisa i det här,, Har ju inte ens ätit särskilt onyttigt, haha då hade jag ju kunnat käkat lite choklad åtminstone ;)
 
Men nya tag och fortfarande peppad.. Bara att fortsätta då!
 
Vi hörs senare.. Få se hur mycket och hur hårt jag orkar köra idag, magont som aldrig försvinner..
SKIIIIIIITDAAAG!!
 
Puss

Kommentarer

  • Pilla säger:

    Jag har stått stilla i två månader nu men det gör man oftast efter att man gått ner 15-20 kilo har jag hört... var glad att du inte gått upp utan behållt vikten =) för du vet ju att det släpper och då rasar det som tusan! men det är inte roligt när det står still =(

    Svar: Jo så är det väl, och det har ju vart mycket just nu så.. Längtar tills det släpper igen dock ;) PUSS
    Johanna Gustafson

    2012-08-14 | 09:09:12
  • sofia säger:

    gumman. de kommer motgångar ibland men de är de som gör en starkare i slutändan!! love you och kämpa på!! Du är otroligt duktigt.. <3

    Svar: tack hjärtat!! Ja jag kämpar vidare så klart, med dig vid min sida ;) <3
    Johanna Gustafson

    2012-08-14 | 10:23:01
  • Anonym säger:

    Du är jätte duktig och otroligt snygg ;-)

    Svar: Man tackar :)
    Johanna Gustafson

    2012-08-14 | 10:32:24

Kommentera inlägget här: