Johanna Elvira Kristina Gustafson

hej igen...

Kategori: Allmänt

Jag är sämst jag veeeet.. Så otroligt dåligt med uppdateringar nu på sista tiden men lovar att försöka skärpa mig nu!!
 
Hårdträningen inför tjejmilen fortsätter och jag har vart ganska duktig med att både gå och jogga, dock får jag ju alltid ont när jag sprungit långt så nu har det vart långpromenader som gällt för det mesta den senaste tiden..
 
Men det går bra och det känns bättre och bättre, motionen sitter där den ska nu och är en vana och rutin :) Underbart! Däremot har det väl vart lite dåligt med kaloriräknandet på¨sista tiden. Eller dåligt och dåligt men jag har ätit dåligt med frukt och mellanmål vilket då resulterar i större portioner med mat. Lovar att skärpa mig med den biten också ( för min egen skull så klart ;) ). Imorgon börjar mamma och jobba igen och jag ska besöka henne och vågen.. Skräckblandad förtjusning kan jag säga.. Rädd för att det inte ska ha gått åt rätt håll och i det tempo jag vill, men samtidigt vet jag att det kommer sporra mig också om det nu skulle vara så. Jag skrev ju tidigare att jag trodde att det var 19 kg då jag ställt mig på farmors våg och vore mycket tråkigt om det var mindre än det.. Så hoppas farmors våg stämde så jag slipper bli tjurig haha ;)
 
 
Så motionen går bra och maten sådär får jag väl säga, även om jag inte ätit något onyttigt på det viset riktigt heller.. Men men.. Kommer inte ihåg procenten riktigt men tror mamma sa någon gång att motionen är 20 % och maten 80% om man vill gå ner i vikt.. Vilket inte är så himlans bra just nu då haha.. MEN jag kan lika gärna ha lyckats också haha jag vet verkligen inte alls hur det gått, men återkomer imorgon när jag vägt mig..
 
Oavsett ger jag ju självklart inte upp. :)
 
Igår fyllde Kicki år och vi hade en tjejkväll, trevligt! :) Idag trodde jag att jag skulle vakna bakis vilket jag inte alls gjorde så jag snörade på mig skorna och tog mig en promenad med Jessika och Heylee. Följde med hem till henne och drack kaffe och pratade en massa som bara vi kan :) Hon är stark den tjejen, helt underbart grym.. <3
 
 
Nu ska jag äta lite köttfärsås med morötter i och kika på en film innan sängen kallar :) Ha en jätte bra söndags kväll alla!!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: