Johanna Elvira Kristina Gustafson

Helgen

Kategori: Allmänt

Hejhopp!! I fredags så gick jag till mamma och vägde mig och gick därifrån lite lyckligare ;) - 3kg på 1 och en halv vecka, vilket innebar att jag gått ner 20 kg!! :D Alltså mitt tredje delmål ;) Nu är nästa delmål 25! :) Kämpa kämpa kämpa! :) Allt sliiiit lönar sig verkligen!
 
Och säger det ännu en gång, NI är så himla goa och snälla som uppmärksammar mitt slit och kämpande <3 !! Ni är GULD värda bara så ni vet det!!
 
Iallafall så vart det pizza med mamma och Sara på fredagen, det var sååå gott! Orkade dock inte äta en barnpizza ens :P En halv sen var jag MÄTT och hade ont i magen hela kvällen :P Haha! Så kan det gå!
Efter det så gick jag hem till Karin och vart bjuden på några drinkar, Jessika trillade in också och sen begav vi oss ut på en liten utekväll :)
 
 
Lördagen spenderade jag med pappa och Karin. Jag och Karin paddlade kanot och myste på sjön. Sen lagade vi mat med pappsen och kastade lite dart innan vi skjutsade honom till Avesta festen. Vi smög runt där ett bra tag och lyssnade på musik vi haha ;)
 
 
På söndagen så hamnade jag och mamma i knutsbo skogarna, i spöregn, i jakt på svamp ;) Tur pappa bjöd på kaffe när det regnade som mest ;)
 
Mysig helg och träffat massor utav människor jag älskar. :)

Puss påer
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: