Johanna Elvira Kristina Gustafson

Måndag och ny träningsvecka ;)

Kategori: Allmänt

Ja alltså min träningsvecka har ju inte riktigt börjat än då eftersom jag inte tagit mig ur sängen knappt än ;) Ska fixa iordning här hemma sen ska jag och kusinen ut på promenad :)
 
Förra veckan är jag ganska nöjd med faktiskt, körde många dubbelpass trots benhinnor som ömmar, givetvis sprang jag ingenting men får vara nöjd ändå :) Vägning i slutet på den här veckan och det känns okej.. Visst det vart alkohol och lite sånt onyttigt i helgen också men jag tänker då inte stå över precis allting bara för att jag vill ner i vikt. Nejnej :)
 
Var ut och träffade lite folk i fredags och vi gick även ut en vända i lördags efter alla tokigheter i Fors :) Jag måste bara få säga hur goa och snälla ni är allihopa!!! Varje gång någon utav er kommer fram och säger något fint och stöttande så värmer det sååå i hjärtat, TACK till er!! <3
 
 
Vi hörs sen! :)
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: