Johanna Elvira Kristina Gustafson

Måndag

Kategori: Allmänt

Jahani.. Nu är det inte många dagar kvar tills tjejmilen och det jag tränat inför ;) Nervös som attan och är väl lite lagomt besviken på mina benhinnor som faktiskt inte håller för löpning än. Men jag kommer så klart göra allt  jag kan ändå. Den här veckan nu så kommer jag inte spring något alls utan bara ladda upp, inte göra dem ömma nu inte ;) Så får jag sen springa så långt som jag orkar :P Inte det bästa upplägget kanske men det är så jag lär göra om jag ska kunna springa något alls :)
 
Hoppas på nästa år istället ;)
 
Idag så har jag och mormor gått milen sen gick jag hem och körde övningar och cyklade :) Ökade på alla övningar så nu kommer jag ha fin träningsvärk imorgon ;) Hehe!
 
haha det går framåt ;)
 
Längtar tills att jag ska börja gymma också. Planen är att jag ska göra det till vintern då man kanske inte så gärna tar sig ut på en långpromenad. Hoppas att jag tappat så pass mycket att jag kan börja forma lite snarare än att bara minska :) Sen kommer jag även börja på gympa med mormor igen ;)
 
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: