Johanna Elvira Kristina Gustafson

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag så vaknade jag när pappa ringde och frågade om vi skulle motionera ihop.. Vaknade till liv och hade fortfarande ont i halsen, men jag gurglade mer lite jodd och tog en värktablett och snörade på mig skorna :) Så gick jag och pappa en mil och käkade lunch ihop :) Mycket trevligt!
 
Vi hittade lite svamp på promenaden också som jag bara var tvuungen att plocka, tills en orm slingrade förbi.. Då gick det fort hemåt ;) Min vanliga tur..
 
Så skjutsade pappa hem mig och jag rensade lite svamp innan jag kände att jag sket i min hals och ork så jag körde 1.5 mil cykling och massa övningar! :D Som pappa sa - Äh de är bara lite förkylning ;) Höhö!
Och det funkade kanon och kände mig hyffsat stark :)
 
Nu har jag käkat lite grönsaker med kött och sitter nyduschad i soffan.. Aaah det är fint de!
 
Pratat med Yvonne också som höll på att fylla i lite papper.. ;) Lääääängtar, thihi spääännande :D Tell you later.
 
 
Nu ska jag kika lite på TV innan sängen kallar.
Hoppas ni haft en bra dag fina Ni. Vägning på fredag förresten..
 
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: