Johanna Elvira Kristina Gustafson

Tisdag

Kategori: Allmänt

tisdag och 4 dagar kvar :O Herregud.. Jag är nervös märker jag.. :P Nervös och avundsjuk på dem med snälla benhinnor.. Lite bitter också då tydligen ;) Haha!
 
Både Evelina och Yvonne springer numera milen :P Helt sjukt så grymma de är!! Jag vill också, men jag får tävla med mig själv istället :P Typ att ta mig i mål.. Haha!
 
Mormor och jag gick iallafall milen idag, alltid något men har lite svårt att förstå att det skulle kunna gå att springa hela den biten ;) Speciellt med den träningsvärken jag hade idag, haha då känns det ännu mer som om att det vore ganska omöjligt ;)
 
 
Jag skrev igår att jag skulle nog ha träningsvärk idag och herreminguud vad rätt jag hade haha :P Ajjajj..
 
Nu har jag ätit lax med massa grönsaker, thaisås och light kokosmjölk. Kan rekomenderas hur konstigt det än låter :P haha!
 
Nu har jag köpt hem naturell lätt yoghurt.. Ska prova det med banan, kanel och sötningsmedel.. Vem vet jag kanske har växt till mig och tycker att det är smarrigt.. Haha u never know.. Det är iallfall bättre än den söta fruktyoghurten jag äter nu, även om det är mindre än 0.5% fett i den så är den ju fortfarande söt.. Ah visst ja, köpte även sötningsmedel idag, stevia.. Så det ska vara nyttigt och bra, är endast 2kcal/tsk.. Sjukt bra :) Hoppas att den inte smakar blä bara :P
 
Mitt hår.. Mitt hår har gett upp och vill inte stanna kvar på mitt  huvud längre.. Det ramlar helt seriöst av :P En risbuske som lossnar.. Haha  man kanskeeee borde ta och klippa sig lite. Det är ca ett år sen jag klippte mig nu.. INTE bra.. Ska nog ta av en del nästa gång. Jag tycker verkligen om att ha låångt hår men inte när det ser ut som det gör nu. Sen tror jag även det långa håret har vart ett sätt att gömma mig på. Men eftersom jag börjar bli smalare även i ansiktet så kanske jag trivs i LITE kortare hår också. Men INTE för kort haha.. Scary..
 
Näe Heart of Dixie nu sen blir det sängen :)
Puss och kram

Kommentarer

  • Pilla säger:

    Ta inte för mkt stevia bara :) tänk på att det är riktigt sött. Jag gjorde en kaka en gång och fick kasta alltihop :(

    Du kommer att klara tjejmilen hur bra som helst!! Jag kanske står i mål och hejjar på dej för jag ska dit :) en kompis ska springa så vi kanske ses :)

    Svar: Ah men det smakar ändå inte alls som socker tycker jag, men lite sötma är det allt :)
    haha ja i mål lär jag väl ta mig på något vis ;) Det vore skitskojj :D Puss
    Johanna Gustafson

    2012-08-29 | 14:35:02

Kommentera inlägget här: