Johanna Elvira Kristina Gustafson

Tisdag

Kategori: Allmänt

Igår vart det en promenad och ett vagt försök till att springa lite.. Och får nog vänta lite mer jaaaapp.. Sen som om att det inte är nog så har jag fått jätte ont i halsen och är helt röd i svalget! Jiiipppiieee! För jag menar det är ju nästan hela 2 veckor kvar tills tjejmilen.. Det går bra nu.. NOT!
 
Så har vart hem till mormor och hämtat gurgel vatten, smällt i mig massa c-vitamin och tagit mig en ipren. Så ingen motion eller träning idag, bara den saken är jobbig i sig. Ångesten kommer som ett brev på posten.. Men ja är int bitter, eller är jag de? :P haha.. Okej lite då..
 
Tagit en fika med Mickis på eftermiddagen iallfall. Det var trevligt :)
 
Så nu tänker jag ligga och kurera mig i soffan och vakna upp pigg och kry imorgon och köra gärnet imorgon ;) Bra plan!!!
 
 
Viiii hörs! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: