Johanna Elvira Kristina Gustafson

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Karin letat skog, inte så mycket svamp de hittade vi ganska snabbt när vi väl hittat skog ;) Haha.. Viktigt det där med bra skog. Men vi har sett massor med nya mysiga ställen idag. Trevlig dag om man borster från ormen.. Eller ormarna, men det räknades visst inte om man såg den från bilen ;) haha!
 
Så nu har jag förvällt lite svamp som jag ska frysa in och ta med till Yvonne :) <3
 
När vi väl kom hem sen var jag heeelt slut, och visst vi hade gått en hel del i skogen, men paniken från igår tog över och jag hoppade upp på cykeln och cyklade 2 mil och körde på med övningar. Däremot hade jag inte så bra karaktär att när Viktor bangade promenaden gjorde jag samma sak ;) Haha! Imorgon får det bli långpromenad och förhoppningsvis lite springa :) Benhinnorna känns fortfarande så jag får se.
 
Startbeviset till tjejmilen kom idag.. ;) Inte långt kvar nu :D
 
Skutt in i duschen sen blir det faktiskt sängen :O Och lite Ruzzle kanske ;) Haha JOHGUS88 heter jag om någon känner för att spela :)
 
Puss och kraaaam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: