Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag

Kategori: Allmänt

Två dagar kvaaar.. Tar det lugnt hela den här veckan så jag orkar plåga mig som sagt ;)
Hunnit med 3 mil än så länge iallfall, trots "vila" ;)
 
Jaaaapp, nu är det gjort. Ett kg hår är nu borta ( undrar om det syns på vågen ;) Haha ). Det är sjukt ovant och TROR att jag trivs. Det brukar ta några dagar innan jag bestämt mig ;) Jag älskar att ha långt hår, men det jag hade på huvudet var fruktansvärt slitet. Så det fick bli som det blev..
 
Det är iallfall så pass långt att jag kan sätta upp det i en toffs, vilket är ett måste när jag tränar som jag gör annars skulle jag blitt gaaaalen och rakat av mig allt.. Och då hade det tagit låååång tid innan jag fick tillbaka min längd haha ;)
 
Sitter och äter naturell yoghurt med banan och kanel.. Helt okej faktiskt.. Det funkade.. ;)
Längtar till lördag nu, jag vill få det överstökat ;) haha..
 
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: