Johanna Elvira Kristina Gustafson

24 år GAMMAL

Kategori: Allmänt

Ojojoj, och inte kan man sova heller hahaha! Nästan som när man var liten och väntade på att Mamma eller Pappa skulle komma och väcka en med varm choklad, ost smörgås och massa paket ;) Fast nu är det mest för att jag vet att jag har massa att göra innan de kommer :P Men NÄSTAN samma sak ;) haha! Vaknade på toppen humör iallfall ju!!

Som mormor sa igår - Det är inte kungen som kommer på besök!
Haha neeej de är mycket bättre!! Det är min FAMILJ :D Som jag bara träffar några gånger i veckan ;) :love:

Man blir lite lagom glad utav alla Grattis man får ;) :love:

Nej om man skulle gå upp och börja laga lite mat då kanske så här 08.15 !! SkyndaSkynda!! ;) Haha nej dåååå, nu börjar jag slappna av lite haha!

Hörs eller Ses senare idag/kväll!



Pussssaaaar!! :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: