Johanna Elvira Kristina Gustafson

Älskade dagen igår!

Kategori: Allmänt

Den var så underbar!!! Så rolig och fylld med massa kärlek!! Saknade mamma bara :( Hon ligger hemma med influensa.. Första födelsedagen någonsin utan mamma.

Men som sagt, jag hade en uuunderbar dag igår :D tänkte visa bilder istället för att skriva en massa. Jag är nämligen liiiiiite trött idag... LITE! Here we go ;)

Vart inga bilder tagna under själva fikat och middagen :(

Men efter mat och fika var vi trötta iallfall, bröder och kusinen stannade kvar en stund :)

Sen vart de kväll helt plötsligt, då kom kameran fram iallafall... ;)

MITT gäng :D

Haha de sjöng så fantastiskt vackert!

Flickorna ville ha dans, så Viktor fick komma :D

Min fina bror

Utgång!

Haha älskart! :love:

Se glada ut.. Haha!

Vill tacka alla igen! <3 Ni är bäst och vad gjorde jag utan er i mitt liv?!

Och tack viktor för att du ställde upp och skjutsade hela fnitter gänget :)

PUSSSSS!! :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: