Johanna Elvira Kristina Gustafson

Blää

Kategori: Allmänt

För huvuvdvärk och att vara hängig..

Jag har pillat med lite garn idag :D Skulle bara prova lite, men som vanligt så går de inte att sluta förens de är klart.. Sååå de vart en liten mössa som förhoppningsvis ska passa en viss liten prinsessa :) De är ju svårt när man iinte har mönster utan bara kör på :P Vet ju inte alls om de passar, men man får hålla en hård tumme på att de gör de. Mycket kärlek i  dem är de ;)

Jag tycker den vart mega gullig :)

Så nu är de färdig stickat för idag, tror jag iallfall :P Jag skulle vilja sticka ett par fina raggsockor till mig själv. Men lär kolla upp något mönster. Sen har jag ju som sagt två bröder som vill ha mössor... ;) :love: Men med stickningen så lär liksom känslorna få styra vad man är sugen på eller inte.. Svårt att förklara :P

Vart inget träffa Sara idag iallfall :( Ligger redan i sängen och vill då inte upp något mer, om inte den  släpper då så klart. ( Har den inte gjort de på hela dagen så tror jag nog inte den vill släppa förens imorgon, den elaka satan )

Hörs kanske sen!

Puss!! :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: