Johanna Elvira Kristina Gustafson

Dessa dagar..

Kategori: Allmänt

En till sån här dum dag.. Allt bara känns dåligt och det enda man vill ha är en kram av någon speciell.. Ni vet när det stockar sig i halsen och bröstet bränner.. Hatar det så otroligt, men man lär tydligen lära sig leva med skit dagar.. OFTA! Jag stänger in mig när jag blir så här, jag vill inte träffa någon.. Inte har de hjälpt att jag känt mig hängig och matt heller.. Usch, kan man få känna sig lycklig i hela kroppen tack!! :( Fort.. Tålamod suger, hatar alla med tålamod!!

Jag vet vad jag vill när det gäller vissa få saker, och dem kan jag inte vänta på.. Eller jag vill inte vänta.. Kan någon trolla lite åt mig? Jag kan betala 5 kr och en puss på kinden!!

Nu ska jag sätta mig i min dusch och försvinna ett tag!!

Puss...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: