Johanna Elvira Kristina Gustafson

:)

Kategori: Allmänt

Har spenderat dagen med mormor, alltid lika kul och mysigt :) Vi har druckit kaffe, stickat, motionerat och snackat :D

Nu på kvällen gjorde jag en skiiiiiiitgod fisk soppa!!!! Gah den vart så god att jag inte tänker säga receptet, ni får komma hit istället ;) hahaa!!

Sen har Sara vart här och druckit te och stickat med mig, hon har snart gjort ett pannband ;) Haha nu kanske ni undrar viiilken Sara de är haha, jag har ju så många sötnos Saror kompisar ;) haha sååå vi säger skokanonen Sara :P Vi har haft det riktigt mys och snackat om våra idioter till ex ;) Skönt att få skälla av sig lite ibland på dessa idioter som FUNNITS i ens liv under en period.

Nu ska jag kika BB och vila upp mig inför en himlans massa flyttande åt Maaammi :) :love:

Aaah juste, återkommer om tävlingen när jag har hittat ork och tid :)

Puss :love:

Kommentarer

  • Sara säger:

    haha jaa ibland lär man lätta sitt hjärta, helt otroligt hur människor kan vara.

    Men tack för en trevlig prtatstund, ska sticka på mitt band i dag iaf:) PUSSS

    2012-03-01 | 12:04:14
    Bloggadress: http://saramikaelaeriksson.blogg.se/
  • johanna säger:

    haha ja de lär man verkligen, speciellt eftersom vi fått high score i att träffat puckon ;) Du är så BRA gumman!! Puss

    2012-03-01 | 21:16:17

Kommentera inlägget här: