Johanna Elvira Kristina Gustafson

FAMILJEN ÄR BÄST!!

Kategori: Allmänt

Åh heeerre gud vad jag älskar min familj!! Jag, mormor och Evelina har nog suttit och pratat i ca 6h och skrattat som vanligt så man tror att man skall kissa på sig!! Lennart klarade av oss vääldigt bra idag och var med på mycket kan jag lova ;) ( han skrattade han med så ni veeet ;) ) Jag ÄLSKAR när Evelina är hemma! Vi har så fantastiskt kul tillsammans och ännu värre blir vi när vi är alla 4 tjejer, dvs när mamma är med ;) ÄLSKART!!! Jag struntar i vad ni säger, MIN familj är den bästa i världen!! :D

Vi har tittat på massor med gamla bilder, shoppat, lunchat, solat, SKRATTAT, lagat mega god middag, lekt med Thelmis och när hon somnat så har vi druckit några glas rödvin och snackat maaaaaaasssa bra saker ;)

Imorgon åker dom hem och jag ska faktiskt träffa mina bröder och pappa, vi ska gå på bio :) Och dem älskar jag exakt lika mycket! Jag är så lyckligt lottad faktiskt när man tänker efter ;)

Men de finns iallfall inget jag inte skulle göra för min familj, men de vet ni redan...

Har ingen bild med alla på så fick bli denna fina.. :love: :love:

 

Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: