Johanna Elvira Kristina Gustafson

Freeedag!

Kategori: Allmänt

Natten till fredagen sov jag INTE bra alls.. Vet att jag inte kommer sova så bra inatt heller.. Blir alltid så när jag har för mycket att tänka på och att göra. :) Även fast de är bra saker så känns de ändå lite tungt. Imorgon blir jag 24, ojojoj... Åren springer iväg, det är precis så de känns.. Men de behöver inte vara dåligt att bli äldre, men de känns som om jag har så mycket kvar att göra :)

Idag iallafall så började jag med att städa liiiite innan Jessika och Heylee kom förbi och gjorde mig sällskap :) Underbara ungen fick en söt mössa utav stick-hanna ;) Haha! Och jag fick peekeeeet en dag för tidigt :D Ögonskuggor och två SKITFINA kuddar som jag önskat mig :D De är bruna med strass sten på :) Blingbling!! Drack massa kaffe gjorde vi innan de vart till att besöka ÖB och Willys.. Hejdå pengar.. Nu är det färdig städat, färdig bakat och jag tänker inte göra ett skiiit mer idag :P Ställa klockan eftersom min pappa, farmor och Hugo kommer och fikar redan vid 12 :) :love:

Sedan kommer mamma, mormor, lennarth, viktor och gustav vid 14 :) Och ännu senare kommer de flickor på besök ;) Kommer bli en toppen toppen dag :)

Hööörs imorgon, eller hur dåå? ;)

Puss på er :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: