Johanna Elvira Kristina Gustafson

Gissa??

Kategori: Allmänt

Filmen var iallfall jätte rolig :) Se den om ni vill skratta lite, samma humor som i sommaren med göran ungefär :)

Nu ska jag se om de är något bra på tv innan man får sova.. Jag älskar att sova.. Jag skulle vilja sova i kanske ett år, och sen vakna upp så är allt bra ;) Förstå vad underbart.. Hoppas man får drömma lika underbart som jag drömde inatt.. Killar i drömmarna får en alltid att må helt underbart ;) Till skillnad från verkligheten hahaha!! Pucko killar, skönt de vore om alla var tjejer.. Helt okomplicerat ;) hahahaha!! Film och sova var de ja... AAaaah förresten jag har inte skrivit något om min alldeles underbara perfekta och skönast i världen kompis ju :O

Alla ni som verkligen känner mig vet ju att jag har en sak ( de är ingen SAK egentligen men de är bara jag som förstår de ;) ) som jag aldrig reser utan t.ex.. Som jag kan göra vad som helst för... ;) Den "saken" ligger jag iallfall och gosar med varje natt och skulle inte byta ut den mot något eller någonting i hela världen ( nästan )... Vad är de jag pratar om... ;) ??? Den som gissar rätt kan få en skink smörgås :D

Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: